کد خبر 163156
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

این ستاره چشم گواردیولا را گرفت

این ستاره چشم گواردیولا را گرفت

یک رسانه انگلیسی مدعی است منچسترسیتی به درخواست پپ گواردیولا برای به خدمت گرفتن ماتئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، تلاش می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ یک رسانه انگلیسی مدعی است منچسترسیتی به درخواست پپ گواردیولا برای به خدمت گرفتن ماتئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، تلاش می‌کند.
در حالی که از قرارداد ماتئو کواچیچ با چلسی نزدیک به 18 ماه باقی مانده روزنامه انگلیسی تلگراف امروز در گزارشی مدعی شد منچسترسیتی او را به عنوان مهره مد نظرش در تابستان آینده در نظر گرفته و تماس‌هایی با چلسی برقرار کرده است.
کواچیچ چهار سال پیش رئال مادرید را ترک کرد و با قراردادی 45 میلیون یورویی به چلسی پیوست. پیش از آن اما سیتی ستاره کروات را مهره مناسبی می‌دید ولی در نهایت پا پیش نگذاشت تا چلسی او را در تابستان 2019 به خدمت بگیرد.

کواچیچ البته در شروع فصل 19-2018 از رئال به صورت قرضی به چلسی پیوست. او تا امروز با پیراهن آبی این تیم 207 بازی انجام داده است.
روزنامه تلگراف می‌گوید پپ گواردیولا از علاقه‌مندان سبک بازی کواچیچ است و حالا که به این نتیجه رسیده امسال تابستان باید تغییراتی در خط میانی تیمش ایجاد کند به مدیران سیتی اطلاع داده این ستاره کروات را حتما برای تیمش می‌خواهد.
تیم گواردیولا در حال حاضر با اختلاف دو امتیاز نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم جدول لیگ برتر حضور دارد و البته یک بازی بیشتر از توپچی‌ها انجام داده است.

برچسب‌ها