کد خبر 162846
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

یک شهید، یک درس؛

پیوند عمیق بین امام و امت شکست را محال می‌کند

 پیوند عمیق بین امام و امت شکست را محال می‌کند

در بخشی از وصیت‌نامه‌ شهید عباس ورامینی آمده است: «آری؛ تا این پیوند عمیق بین امام و امت وجود دارد شکست محال است؛ ولی پیروزی روز به روز روشن‌تر می‌باشد و اما تمام این‌ها حول یک محور و برای یک محور دور می‌زند و آن خداست».

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید «عباس ورامینی» پنجم بهمن‌ماه 1333 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. شهید ورامینی در سال 1361 به فرماندهی ستاد لشکر 27 محمد رسول‌ الله (ص) منصوب شد و سرانجام با عنوان «مسئول ستاد سپاه 11 قدر و قرارگاه نجف اشرف» طی عمليات والفجر 4 در منطقه پنجوين ارتفاعات كانی‌مانگا بر اثر اصابت تركش خمپاره 60 در 28 آبان 1362 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در بخشی از وصیت‌نامه‌ این شهید والامقام آمده است: «آری؛ تا این پیوند عمیق بین امام و امت وجود دارد شکست محال است؛ ولی پیروزی روز به روز روشن‌تر می‌باشد و امام تمام این‌ها حول یک محور و برای یک محور دور می‌زند و آن خداست و آن نیز عشق به لقاء است که هر کس به اندازه برای این مطلب سهم می‌گذارد و یکی مال و ثروت یکی زن و بچه و یکی بهترین چیز خود آن هم نه یک بار بلکه حاضر است صد بار برای رسیدن به لقاءالله عطا نماید و آن جان ناقابل خودش می‌باشد تا بدین وسیله خونی را که از هابیل تا حسین (ع) و از حسین تا کربلای ایران بر زمین ریخته شده است، تداوم دهد و در این ارتباط آیندگان نیز راهشان و خطشان روشن می‌باشد.

یعنی این که این خط سرخ باید همچنان ادامه پیدا کند، تا ظهور امام زمان (عج) که خط مبارزاتی ما روشن است و آن این است که مبارزه آنقدر ادامه دارد تا دیگر کسی روی زمین نباشد که لا اله الا الله نگوید.

و اما برگردم به وضع موجود خودم که قرار است فردا شب عملیاتی عظیم که می‌رود تا سرنوشت نبرد یک سال و نیمه جبهه حق علیه کفر را معین نماید و به اعتقاد من این نبرد درست شبیه به حالت روز 22 بهمن در ایران می‌باشد که این نبرد 22 بهمن برای جهان می‌باشد و در واقع صدور انقلاب ایران به تمام جهان و آغاز اولین گام جهانی برای ظهور امام زمان‌ (عج) می‌باشد.»

برچسب‌ها