کد خبر 161972
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پیگیر رفع تصرف اموال بنیاد شهید هستیم/ لزوم جهت‌دهی دارایی‌ها به سمت استفاده جامعه ایثارگری

پیگیر رفع تصرف اموال بنیاد شهید هستیم/ لزوم جهت‌دهی دارایی‌ها به سمت استفاده جامعه ایثارگری

قاضی زاده هاشمی گفت: اگر بتوانیم جهت دارایی‌ها را به سمتی ببریم که جامعه هدف استفاده از آن‌ها را لمس کند، همه از ما راضی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز ساخت مجتمع مسکونی نجم که عصر امروز 28 بهمن ماه آغاز شد اظهار کرد: سازمان اقتصادی کوثر یکی از دغدغه‌ها و نگرانی های ما را که ساخت مسکن است دنبال می‌کند که امیدوارم با دعای خانواده شهدا و ایثارگران، کار آن ها هرچه زودتر پیش رود.

وی افزود: اگر مدیران ملت ما درست تصمیم بگیرند و شجاعانه پای تصمیم های خود بایستند، مردم این ظرفیت را دارند که به آن‌ها کمک کنند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به دیدار با عوامل فیلم بچه زرنگ گفت: سریال بچه زرنگ در مشهد ساخته شده و شب گذشته در کنار عوامل این فیلم بودیم؛ در مدت 1 ساله اخیر حضور شهدایی در تلویزیون و جشنواره ها چندین برابر افزایش داشته که دلیل آن تغییر رویکرد مدیران است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی پرونده باز در سازمان اموال و املاک و سازمان اقتصادی کوثر داریم گفت: همکاران حقوقی پیگیر پرونده ها هستند تا اموال تصرف نشود و جایی نیست که معارض نداشته باشیم.

وی گفت: تغییر رویکردها، کارکردها را تغییر می‌دهد و تغییر کارکردها بر روی تصمیم‌ها اثر می‌گذارد و اگر بتوانیم جهت دارایی‌ها را به سمتی ببریم که جامعه هدف استفاده از آن‌ها را لمس کند، همه از ما راضی خواهند بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: بنیاد شهید را باید الگو کنیم و باید به فکر گره گشایی مشکلات کشور باشیم؛ سازمان اقتصادی کوثر باید طوری باشد که در حوزه های مختلف به آن تکیه کرد.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: تغییر رویکردها حتما کارکردها را تغییر می‌دهد و از همکاران میخواهیم دیدار با خانواده شهدا را افزایش دهند؛ دعای خیر این خانواده ها بسیاری از مشکلات ما را حل می‌کند و با لطف الهی مسائل به نتیجه خواهند رسید.

برچسب‌ها