کد خبر 161950
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

محور لردگان به ایذه چهاربانده می‌شود

محور لردگان به ایذه چهاربانده می‌شود

وزیر کشور چهاربانده کردن محور لردگان به ایذه را مهم ارزیابی کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی وعده داده‌اند که تا در هفته‌های آینده قرارداد اجرایی آن قطعی شود، در این محور روزانه 35 تا 40 هزار تردد خودرو انجام می‌شود و باید مشکلی برای تردد خودرو پیش نیاید.

به گزارش گروه استان‌های حیات، احمد وحیدی 28 بهمن‌ماه در حاشیه سفر به شهرستان لردگان در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بازگشایی گردنه چری در حال انجام است، اظهار کرد: امیدواریم تا دو روز آینده این گردنه بازگشایی شود، راه ارتباطی عمده روستاها بازگشایی شده است و تا حداکثر تا چند روز آینده مسیر روستاهای مسدود نیز بازگشایی خواهد شد.

وزیر کشور افزود: امدادرسانی به مردم گرفتار در برف در حال انجام است، بالگردهای هوانیروز و هلال‌احمر در چهارمحال و بختیاری فعال هستند، هر جایی نیاز به کمک باشد، مشکلی برای امدادرسانی نداریم، ماشین‌آلات جدید نیز برای برف‌روبی معابر چلگرد وارد شهرستان شده است.

وی چهاربانده کردن محور لردگان به ایذه را مهم ارزیابی کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی وعده داده‌اند که تا در هفته‌های آینده قرارداد اجرایی آن قطعی شود، در این محور روزانه 35 تا 40 هزار تردد خودرو انجام می‌شود و باید مشکلی برای تردد خودرو پیش نیاید.

وحیدی در خصوص سد شهدای چشمه علی، توضیح داد: وزارت نیرو آمادگی دارد که این طرح را به مرحله اجرا ببرد، چند بیمارستان در بخش‌های استان نیاز است که وزارت بهداشت و درمان ورود پیدا کند.

وزیر کشور در پایان تاکید کرد: تجهیز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها چهارمحال و بختیاری به ماشین‌آلات به‌روز در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها