کد خبر 161868
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان گزارش شده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛‌ «مهرداد برقی»، کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور روز پنجشنبه 28 بهمن با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: در محور قدیم تهران _ بومهن ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین–کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزاد راه ساوه– تهران حدفاصل نسیم شهر تا بهمن آباد و محور شهریار–تهران حدفاصل ترافیک سنگین و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور ضمن تاکید بر خودداری از سفرهای غیر ضروری، به وضعیت جوی محورها اشاره کرد و گفت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، یزد، زنجان، اصفهان، فارس، اردبیل، چهارمحال بختیاری، سمنان، گلستان،‌ خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران را شاهد هستیم و همچنین مه گرفتگی در برخی محورهای استان تهران و همدان پیش بینی می شود.

برقی تصریح کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی بسته است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعبه های راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 481 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، 0.4 درصد افزایش ترددی نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها