کد خبر 161759
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

کیانپور در گفت‌وگو با حیات:

اخلال در خدمات رسانی به شهروندان با افزایش ترافیک در روزهای برفی/ شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند

اخلال در خدمات رسانی به شهروندان با افزایش ترافیک در روزهای برفی/ شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند

شهردار ناحیه 8 منطقه 1 گفت: از شهروندان خواهش دارم در روزهای برفی به دلیل لغزنده بودن معابر و ایجا ترافیک، از تردد غیر ضرور خودداری کنند. همکاران در تلاش برای بازگشایی معابر هستند، اما ایجاد ترافیک باعث می‌شود که خدمات رسانی به شهروندان با اخلال مواجه شود.

کیانپور شهردار ناحیه 8 منطقه 1 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ درباره فعالیت برف روبی و شن‌پاشی معابر شب گذشته در سطح این منطقه اظهار کرد: همکاران از 24 ساعت قبل شروع بارش‌ها به صورت آماده باش بودند. ما در سطح محدوده کیسه‌های شن را آماده سازی کرده‌ایم و در معابری که امکان عبور ماشین‌های مکانیزه وجود ندارد، این کیسه‌ها پخش می‌شود.

وی با اشاره به آماده باش بودن عوامل شهرداری گفت: در ناحیه 8 منطقه 1 در مجموع 200 نفر نیرو آماده به کار هستند و تمام سعی و تلاش ما این است که هیچ معبر و خیابونی بسته نشود. ابتدا خیابان ها و معابر درجه 1 و بعد به معابر درجه 2 و خیابان‌ها فرعی رسیدگی می‌کنیم.

شهردار ناحیه 8 منطقه 1 ادامه داد: اپراتورهای ما در مرکز 137 پیام شهروندان را دریافت می‌کنند و نیروها با فوریت به محل اعلام شده توسط شهروندان اعزام می‌شوند.

کیانپور با بیان اینکه از شهروندان خواهش دارم در روزهای برفی به دلیل لغزنده بودن معابر و ایجا ترافیک، از تردد غیر ضرور خودداری کنند گفت: همکاران در تلاش برای بازگشایی معابر هستند، اما ایجاد ترافیک باعث می‌شود که خدمات رسانی به شهروندان با اخلال مواجه شود.

وی افزود: بعد از برف روبی، ما وظیفه جلوگیری از یخ زدگی را داریم؛ بعد از بارش برف شن‌پاشی ما انجام می‌شود. اولویت مقابل مدارس، مساجد، اماکن پرتردد، پاساژها و... است تا یخ زدگی ایجاد نشود و شهروندان دچار آسیب نشوند.

شهردار ناحیه 8 منطقه 1 گفت: ما نزدیک به یک هفته است که در آماده‌باش کامل هستیم، در چند روز گذشته شاهد نشست بیش از 40 سانت برف در سطخ منطقه بوده‌ایم و این منطقه بالاترین محل برف‌گیر سطح شهر تهران است.

برچسب‌ها