کد خبر 161639
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

افزایش فشار به اروپا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران در دستورکار صهیونیست‌ها قرار دارد

افزایش فشار به اروپا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران در دستورکار صهیونیست‌ها قرار دارد

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس با اشاره به اینکه رایزنی های ضدایرانی صهیونیست ها در اروپا بدون نتیجه خواهد بود، گفت: آنها می خواهند اروپایی ها را مجاب کنند تا سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دهند.

به گزارش گروه سیاسی حیات ، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در رابطه با تلاش های تل‌آویو در راستای تشکیل جبهه متحد علیه ایران، گفت: صهیونیست ها زمانی درصدد ایجاد جبهه مشترک در منطقه علیه جمهوری اسلامی بودند اما مشاهده شد که فقط تعداد محدودی از کشورهای عربی از سیاست های آنها پیروی کردند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی این سیاست ضدایرانی با شکست مواجه شد از این رو با توجه به شرایط پیش آمده خودشان را در خطر می بینند از این رو می خواهند کشورهای اروپایی را با خود همراه کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست های متوجه شدند حتی کاخ سفید به عنوان متحد قدیمی آنها توانایی حفاظت از آنها را ندارد، ادامه داد: بر این اساس می توان اذعان کرد سفر مقامات صهیونیستی به کشورهای اروپایی به نوعی درخواست برای حمایت از رژیم غاصب اسرائیل نیز محسوب می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه پس از ایجاد جو تحریم سپاه پاسداران از سوی برخی کشورهای اروپایی، صهیونیست ها نیز اقدامات ضدایرانی خود را در عرصه بین الملل افزایش دادند، افزود: در واقع آنها می خواهند اروپایی ها را مجاب کنند تا سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دهند.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رایزنی های ضدایرانی صهیونیست ها در اروپا بدون نتیجه خواهد بود، خاطرنشان کرد: هر چند خود اروپایی ها نیز متوجه شدند این امر اقدامی اشتباه و خطایی استراتژیک است لذا مشاهده می شود که بدون نتیجه ماند و حتی برخی از مقامات قاره سبز نسبت به انجام چنین اقدامی هشدار دادند.

 

برچسب‌ها