کد خبر 159228
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

محمد نوری در گفتگو با "حیات":

جدایی لوکادیا به نفع پرسپولیس تمام شد/ فدراسیون دیر بجنبد از تیم‌های آسیایی بیشتر عقب می‌افتیم

جدایی لوکادیا به نفع پرسپولیس تمام شد/ فدراسیون دیر بجنبد از تیم‌های آسیایی بیشتر عقب می‌افتیم

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت این روزهای لیگ برتر و تیم ملی فوتبال ایران نظراتش را مطرح کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای ذوب آهن و دلیل عدم نتایج مناسب این تیم اظهار داشت: وضعیت ذوب آهن خوب است و ما از لحاظ عملکرد فنی خوب کار کردیم و در بحث نتیجه گیری هم با توجه به بضاعت و هزینه‌ای که داشتیم فکر نمی‌کنم نتایج بدی گرفته باشیم. در بازی با پرسپولیس هم همانطور که دیدید عملکرد قابل قبولی داشتیم ولی اسیر تجربه بالای بازیکنان این تیم شدیم و دروازه‌مان باز شد و نتیجه را واگذار کردیم. در کل فکر می‌‌کنم اوضاع ذوب آهن خیلی بد نیست ولی در ادامه فصل بهتر هم می‌شود.

وی در مورد تقابل هفته جاری با تراکتور هم گفت: تراکتور از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و در هفته‌های اخیر هم با سرمربی جدیدشان عملکرد فنی خوبی داشتند و کار خیلی سختی برابر آنها داریم. در کل در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و هر بازی سختی خاص خودش را دارد. ضمن اینکه من 1.5 فصل خوب در تراکتور و کنار مردم خونگرم تبریز و طرفداران پرشور این تیم داشتم و تراکتور را دوست دارم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مربی ذوب آهن در مورد اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه هم توضیح داد: ما 2-3 بازیکن تا اینجای کار به خدمت گرفتیم و چند بازیکن دیگر هم با توجه به بودجه باشگاه جذب خواهیم کرد و نفراتی هم از جمع ما جدا خواهند شد. ما بعد از سعید باقرپسند که مصدوم شد در خط حمله به مشکل خوردیم و بازیکنانمان هم دچار مصدومیت شدند ولی در نیم فصل دوم سعی می‌کنیم این مشکل را نداشته باشیم.

نوری در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس در سال‌های اخیر بهترین تیم فوتبال ایران بوده و ثباتی که در کادرفنی و بازیکنان وجود داشته باعث شده امسال هم شانس اول قهرمانی باشند. در هفته‌های اخیر هم بعد از جدایی لوکادیا در خط حمله به مشکل خوردند ولی با بازی تیمی این ضعف را به خوبی پوشش دادند و به نظرم از این جهت رفتن لوکادیا به نفع پرسپولیس تمام شد چرا که این تیم وابستگی خودش را به مهاجم تمام کننده از دست داد. در کنار پرسپولیس می‌شود از استقلال، سپاهان و حتی گل گهر به عنوان سایر مدعیان قهرمانی نام برد.

وی در مورد بحث انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه در مورد ایرانی یا خارجی بودن آن اظهار نظر می‌شود، گفت: فوتبال آسیا به سرعت در حال پیشرفت است و به جز تیم‌های سطح اول قاره می‌بینیم تیم‌های سطح دوم هم در حال پیشرفت و نزدیک شدن به قدرت‌های آسیا هستند و در این شرایط ما هنوز سرمربی تیم ملی را نمی‌شناسیم. فدراسیون باید تا فرصت بیشتر از این از دست نرفته است سرمربی تیم ملی را انتخاب کند. هم گزینه های ایرانی مناسب برای هدایت تیم ملی داریم و هم مربی خارجی با دانش و خوب می‌توان جذب کرد ولی اگر فرصت بیشتر از این از دست برود عقب افتادگی ما از قدرت های آسیا هم بیشتر می‌شود.

برچسب‌ها