کد خبر 159056
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد:

جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی 206

جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی 206

سرهنگ احسان مومنی از واژگونی سواری 206 به دلیل سرعت زیاد در مسیر شمال به جنوب آزادگان قبل از حکیم و فوت راننده و مصدوم شدن سرنشین آن در ساعت 01:30 بامداد امروز خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات اظهار کرد: مقارن ساعت 01:30 بامداد امروز در  مسیر شمال به جنوب آزادگان قبل از حکیم (منطقه 26) یک دستگاه سواری پژو 206 به علت سرعت زیاد واژگون شد که راننده در دم فوت و سرنشین توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ مومنی ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل انجام و به بررسی علل حادثه پرداخته و مشخص می گردد این تصادف به دلیل سرعت زیاد راننده 206 به وقوع پیوسته است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند. 

وی ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کنند و  قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

برچسب‌ها