کد خبر 158755
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

وزیر ارتباطات خبر داد؛

ارائه بیش از 2 هزار خدمت از طریق پنجره خدمات ملی هوشمند

ارائه بیش از 2 هزار خدمت از طریق پنجره خدمات ملی هوشمند

زارع پور با بیان اینکه در دهه فجر نسخه اول پنجره خدمات ملی هوشمند راه اندازی خواهد شد، گفت: سفر شهروندان با هوشمندسازی از اداره ای به اداره دیگر کاهش پیدا خواهد کرد و بیش از 2 هزار خدمت از طریق پنجره خدمات ملی هوشمند ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از ناوگان موتورهای برقی موزعین پست اظهار کرد: اتفاقی که امروز افتاد، نزدیک به یک دهه برای آن زحمت کشیده شده و امروز شاهد موتور سیکلت های برقی تولید داخل هستیم.

وی افزود: انشاالله در همه حوزه های کشور شاهد حضور واقفان و سازمان اوقاف باشیم که منابع خود را به این سمت هدایت کنند.

وزیر ارتباطات بیان کرد: امید است این موضوع الگویی برای سایر شهرها و استان ها باشد تا بتوانیم در سراسر کشور این کار را انجام دهیم.

زارع پور خاطر نشان کرد: ما با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها داشته باشیم؛ دولت سیزدهم با شناخت نقش فناوری در موضوعات مختلف، کارگروهی ایجاد کرده تا فناوری اطلاعات در همه بخش ها انجام شود و هوشمندسازی را در همه بخش های کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر نسخه اول پنجره خدمات ملی هوشمند راه اندازی خواهد شد،گفت: سفر شهروندان با هوشمندسازی از اداره ای به اداره دیگر کاهش پیدا خواهد کرد و بیش از 2 هزار خدمت از طریق پنجره خدمات ملی هوشمند ارائه می‌شود.

زارع پور بیان کرد: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که تمامی پستچی های ما از این ناوگان در سراسر کشور استفاده کنند.

برچسب‌ها