کد خبر 158621
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

شاکری؛

لزوم افزایش بودجه عمرانی 1402 با توجه گرانی‌ها/ تلاش برای افزایش اعتبارات پروژ‌ه های زیرساختی

لزوم افزایش بودجه عمرانی 1402 با توجه گرانی‌ها/ تلاش برای افزایش اعتبارات پروژ‌ه های زیرساختی

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به رشد 26 درصدی بودجه عمرانی سال 1402 نسبت به سال جاری گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، نرخ دستمزد‌ها و سایر هزینه‌ها که بها تمام شده پروژه‌ها را بیشتر می‌کند، اعتبارات این حوزه باید افزایش بیشتری پیدا می‌کرد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ به نقل از خانه ملت «اقبال شاکری»، عضو کمیسیون عمران مجلس در رابطه با وضعیت اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه سال 1402 گفت: بودجه عمرانی کشور در لایحه بودجه سال آتی نسبت به سال 1401 رشد 26 درصدی داشته است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، نرخ دستمزد‌ها و سایر هزینه‌ها که بها تمام شده پروژه‌ها را بیشتر می‌کند، بودجه عمرانی نیز باید افزایش بیشتری پیدا می‌کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کنار اعتبارات پیش بینی شده عمرانی در لایحه بودجه، برای کمک به پروژه‌های زیر بنایی، حمل و نقلی، مسکن و بهبود سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی مطابق کاری که سال گذشته هم انجام داد، اعتباراتی باید لحاظ شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: عملکرد دولت در اجرای قانون بودجه و همچنین تبصره‌های مختلف نیز باید در پایان سال مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها