کد خبر 157750
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

عمده فعالیت‌های بنیاد شهید با نگاه فرهنگی است/ گام مهم بنیاد شهید برای اشتغال بیش از 2 هزار ایثارگر فاقد شغل

 عمده فعالیت‌های بنیاد شهید با نگاه فرهنگی است/ گام مهم بنیاد شهید برای اشتغال بیش از 2 هزار ایثارگر فاقد شغل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: 2540 فرد فاقد شغل در حوزه شهرستان‌های استان تهران داریم که در حال تلاش هستیم اقدامات خوبی برای این ایثارگران انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: از زمان انتصاب بنده به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تا به امروز توفیق بازدید از 7 شهرستان استان تهران را داشته‌ایم. همچنین تفاهم‌نامه‌ای با اداره کار داشتیم تا خانواده‌های جامعه هدف بنیاد را به مشهد و کربلا ببرند.

وی افزود: سه شنبه‌ها به شهرستان ها می‌رویم تا از نزدیک با ایثارگران دیدار داشته باشیم. 

رضایی گفت: 22337 جانباز، 1388 آزاده و بیش از 8 هزار شهید داریم؛ 28 خانواده 3 شهید و 98 شهید شاخص در شهرستان های استان تهران حضور دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه ما 652 جانباز مدافع حرم داریم، گفت: عمده فعالیت های بنیاد با نگاه فرهنگی است و ما به دنبال نشر فرهنگ ایثار و شهادت هستیم تا جامعه بداند مدیون چه انسان‌هایی است.

وی افزود: در بخش تعاون و امور اجتماعی، 26 هزار دیدار در طرح سپاس برای ما تعریف شده که بیش از 19 هزار دیدار انجام شده است. 2540 فرد فاقد شغل در حوزه شهرستان‌های استان تهران داریم که در حال تلاش هستیم اقدامات خوبی برای این ایثارگران انجام شود.

رضایی گفت: 232 گلزار شهدا داریم که 2 گلزار ساماندهی نشده و 148 گلزار شهید ما که به دلیل سیل و ...  دچار آسیب شدند، نیاز به مرمت دارند.

برچسب‌ها