کد خبر 157675
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

دلیل کدورت بین کارلو آنچلوتی و جنارو گتوزو چیست؟

دلیل کدورت بین کارلو آنچلوتی و جنارو گتوزو چیست؟

سرمربی باتجربه ایتالیایی دل خوشی از شاگرد سابقش ندارد. رابطه میان جنارو گتوزو و کارلو آنچلوتی چندان خوب نیست.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در دیداری از مرحله نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا، فرداشب دو تیم رئال مادرید و والنسیا در ریاض عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه صحبت های عجیبی را راجع به رابطه‌اش با جنارو گتوزو، شاگرد سابقش در میلان و سرمربی فعلی والنسیا مطرح کرد:
لحظات بسیار زیبایی با هم داشتیم و دو لیگ قهرمانان اروپا را بردیم. پس از آن، روابط ما خوب نبود، یک رابطه همیشه به بهترین شکل ادامه پیدا نمی کند. مشکلات شخصی بین ما وجود داشت که نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم.
پس از آن گتوزو نیز در کنفرانس خبری خود در واکنش به صحبت‌های آنچلوتی گفت:
وقتی در میلان بازی می کردم، کارلتو همه چیزش را وقف تیم می کرد، وقتی این وضعیت را دیدم حاضر بودم برای او خودم را به آتش بیندازم. حتی وقتی در رختکن میلان همه چیز باب میل نبود، من به نفع آنچلوتی و تیم صحبت می کردم. رابطه ما اینگونه بود. حالا این رابطه کمی ...... بهتر است بگویم دیگر آن طور نیست که قبلا بود. بیش از یک سال است که صحبت نکرده ایم. من به او احترام زیادی می گذارم و حرفی برای گفتن ندارم. او یکی از بهترین مربیان جهان است و ما با هم چیزهای زیادی بردیم.
کالچومرکاتو مدعی شد دلیل این کدورت بین کارلو آنچلوتی و گتوزو، به فصل 2019/20 باز می گردد، جایی که آنچلوتی در میانه فصل به دلیل اختلاف با مدیران ناپولی و با وجود کسب نتایج قابل قبول از این تیم برکنار و گتوزو جایگزین او شد. گتوزو پس از در دست گرفتن هدایت پارتنوپی در مصاحبه ای جنجالی گفت:
اقدامات سرمربی قبلی تیم برای حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان درست نبوده و او کار ها را اشتباه انجام داده است.
جدا از حساسیت تقابل دو تیم در دیدار فرداشب، رویارویی گتوزو و کارلو آنچلوتی می تواند جذابیت و البته حواشی این مسابقه را دوچندان کند.

برچسب‌ها