کد خبر 156847
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

ماجرای کی‌روش و قطر به کجا رسید؟!

ماجرای کی‌روش و قطر به کجا رسید؟!

با وجود تاکید رسانه‌های قطر کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب نشد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ بخشی از خبر رسانه‌های قطر در مورد سرمربی تیم ملی این کشور درست از آب در آمد. جایی که نوشتند؛ قرارداد سانچس سرمربی تیم ملی قطر در 31 دسامبر به پایان می‌رسد و طرفین به این نتیجه رسیدند، این زمان بهترین زمان برای پایان دادن به همکاری و عدم تمدید قرارداد است.
فدراسیون فوتبال قطر طی بیانیه ای رسمی از سانچس به خاطر 5.5 سال حضور در قطر و قهرمان کردن این تیم در جام ملت‌های آسیا تشکر کرد و گفت سانچس از این پس جز خانواده ما محسوب می‌شود. سرمربی اسپانیایی هم در بیانیه ای از رئیس فدراسیون فوتبال قطر و  رهبران این کشور تشکر کر و گفت: زمان آن رسیده که من و تیم ملی قطر یک چالش جدید راتجربه کنیم و باید این فرصت را بهم می‌دادیم.
رسانه‌های معتبر قطر همزمان با انتشار این خبر اعلام کردند؛ کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی قطر است و تا ساعاتی دیگر به طور رسمی جانشین سانچس می‌شود.
به جای ساعت‌ها دو سه روز از جدایی سانچس سپری شده است اما هنوز کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر نشده است. دلیل چیست؟
شاید مذاکرات نتیجه مثبتی به دنبال نداشته و شاید برای رسیدن به نتیجه باید چند روزی مذاکرات ادامه پیدا کند! شاید هم قطری‌ها به این نتیجه رسیده اند که باید مربی قوی تری به خدمت بگیرند.
برای پی بردن به پاسخ این سوال‌ها باید منتظر واکنش رسمی فدراسیون فوتبال قطر ماند. معمولا فدراسیون‌های ملی مذاکره با سرمربی را منتشر نمی کنند و زمانی که مذاکرات نتیجه نهایی به دنبال داشته باشد، خبر را به طور رسمی اعلام می کنند.
البته از ابتدا هم مشخص بود که سرمربی تیم ملی قطر به این سرعت معرفی نخواهد شد، چون سایت فدراسیون فوتبال قطر نوشته بود سرمربی در فرصت بعدی انتخاب می شود.

برچسب‌ها