کد خبر 156277
۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

محمد حسینی در گفتگو با حیات:

سبک کار خمس با بردیف به طور کلی متفاوت است/ مطمئن باشید همان تراکتوری می‌شویم که هواداران از ما انتظار دارند

سبک کار خمس با بردیف به طور کلی متفاوت است/ مطمئن باشید همان تراکتوری می‌شویم که هواداران از ما انتظار دارند

مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد وضعیت این تیم و دو بازی با سرمربی جدید و همچنین تقابل پیش رو با نساجی صحبت کرد.

محمد حسینی مدافع تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تغییرات در کادرفنی تراکتور اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد از زحمات آقای بردیف که برای تراکتور تا حد زیادی تلاش کردند تشکر کنم که 11 هفته اینجا حضور داشتند و زحمات زیادی برای تیم و بازیکنان و شخص من کشیدند و نکات زیادی از ایشان یاد گرفتم. در خصوص آمدن آقای خمس هم باید بگویم زمانی که ایشان وارد تیم شدند انگیزه بالا و جدیت از خودشان نشان دادند و روحیه جنگندگی که در او وجود دارد به تیم هم تا حد زیادی منتقل شده است. کارنامه ایشان خیلی خوب است و تیم های بزرگی را هم هدایت کردند و امید زیادی دارم با تراکتور موفق شوند.

وی در مورد تفاوت سبک کاری بردیف و خمس گفت: روش این دو مربی به طور کامل با هم متفاوت است. بردیف به دنبال پرس سنگین و حفظ و کنترل توپ و بازی بود و آقای خمس علاقه زیادی به بازی هجومی و سرعتی دارد و برای همین کمی طول می‌کشد تا با شیوه جدید بازی هماهنگ شویم ولی در نهایت فکر می‌کنم یک تراکتور تماشاگر پسند همانطور که هواداران انتظار دارند شویم.

مدافع تراکتور در مورد دو دیدار انجام شده گفت: شاید در این دو بازی آنطور که از ما انتظار می‌رود عمل نکرده باشیم ولی اولاً در نظر بگیرید دو بازی سخت داشتیم و همانطور که گفتم به دلیل تغییر شیوه بازی چند هفته زمان لازم است تا تبدیل به تیمی شویم که سرمربی از ما انتظار دارد. برد خوبی مقابل پیکان داشتیم و برابر مس کرمان هم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که کم دقت بودیم و متاسفانه بازی مساوی شد. در کل مطمئن باشید وضعیت تراکتور در ادامه فصل بهتر خواهد شد و همه بازیکنان با یکدیگر هم قسم هستند تا تیم را به موفقیت برسانند.

حسینی در مورد تقابل پیش رو مقابل نساجی هم عنوان کرد: یک بازی خیلی سخت در پیش داریم و نساجی از تیم های خوب لیگ برتر است و کار راحتی در انتظار ما نیست ولی با توجه به 2 امتیازی که هفته قبل داریم نیاز داریم این بازی را ببریم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم و سه امتیاز این بازی را به هواداران خوب تراکتور هدیه دهیم.

برچسب‌ها