کد خبر 154078
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

بهتاج در گفتگو با حیات:

خمز را به خاطر رزومه قوی و کار کردن در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا جذب کردیم

خمز را به خاطر رزومه قوی و کار کردن در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا جذب کردیم

مدیرعامل تراکتور در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم و زمان شروع فعالیتش صحبت کرد.

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص انتخاب پاکو خمز به عنوان سرمربی جدید تراکتور اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم لازم بود تا هرچه سریعتر بررسی‌های لازم را انجام داده و به گزینه مد نظرمان برسیم و مذاکرات برای توافق انجام شود و تراکتور زمان را از دست ندهد و ما از بین گزینه‌هایی که داشتیم در نهایت با آقای خمز که سرمربی با تجربه و رزومه‌داری هستند و چندین سال در لالیگا که یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال دنیاست کار کردند صحبت‌های خوبی داشتیم و به توافق رسیدیم تا در ادامه فصل همکاری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه خمز از بین چند گزینه به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده، گفت: تعداد گزینه‌های ما موضوع مهمی نیست ولی خب نیاز بود با دقت نظر انتخاب‌مان را انجام دهیم. گزینه‌هایی مد نظر داشتیم و در نهایت با این گزینه‌ای که اعلام شد به توافق رسیدیم.

مدیرعامل تراکتور در رابطه با اینکه آیا گزینه داخلی هم مد نظر داشتند یا نه، توضیح داد: همه سرمربیان داخلی برای ما محترم هستند و به توانمندی‌هایشان احترام می‌گذاریم. با این حال در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که آقای خمز به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شود و از الان باید به فکر آینده باشیم و اینکه در گذشته با چه کسانی حرف زدیم یا نه دیگر اهمیتی ندارد.

بهتاج در مورد اهدافی که تراکتور با خمز دنبال می‌کند هم گفت: تراکتور یک تیم بزرگ است و همیشه باید اهداف بزرگ در سر داشته باشد و ما در صحبتی که با آقای خمز داشتیم هم خواسته‌های خودمان از ایشان و هم انتظارات ایشان از مجموعه مطرح شد و به توافق رسیدیم و امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم که نتیجه‌اش سربلندی و موفقیت تراکتور باشد.

وی در رابطه با امضای قرارداد با این سرمربی توضیح داد: هنوز قرارداد رسمی به امضا نرسیده است و ایشان احتمالاً تا پایان هفته به ایران می‌آید و قرارداد به امضا خواهد رسید و کارش را در تیم شروع خواهد کرد.

مدیرعامل تراکتور در مورد دستیار ایرانی برای خمز روی نیمکت تیم هم گفت: ما قرار است در خصوص این مورد و مسائل دیگر جلسه‌ای با هیات مدیره داشته باشیم و هر وقت در این خصوص تصمیم گیری کردیم از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهیم کرد. فعلاً در این مورد نمی‌توانم پاسخی بدهم.

 

برچسب‌ها