کد خبر 153901
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

رئیس سازمان ملی استاندارد خبر داد

افزایش 400 درصدی کسب‌ نشان حلال در صنعت غذایی ایران

افزایش 400 درصدی کسب‌ نشان حلال در صنعت غذایی ایران

معاون رئیس جمهور گفت: سازمان ملی استاندارد حامی تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ صبح امروز یکشنبه 13 آذرماه 1401 محمد مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه سفر به استان مرکزی و بازدید از چندین واحد نمونه و استاندارد صنعتی استان گفت: در سال جاری کسب نشان حلال در صنعت غذایی کشور رشد 400 درصدی را تجربه کرد که نویدبخش جایگاه رفیع ایران در منطقه و کشورهای دیگر جهان است.

وی افزود: نقش استاندارد در توسعه اقتصادی بی‌بدیل است و همان طور که تولیدکنندگان نسبت به استاندارد و رعایت شاخص‌های موجود همکاری دارند، سازمان ملی استاندارد نیز حامی تولیدکنندگان است.  بازدید از چند واحد تولیدی، جلسه قرارگاه فرماندهی دانش بنیان، نشست با فعالان اقتصادی، شرکت در شورای استاندارد استان و تجلیل از واحدهای دریافت کننده استاندارد برتر استان از برنامه‌های سفر اسلام‌پناه بود.

یکی از شرکت هایی که مفتخر به دریافت کسب نشان حلال و نشان ملی استاندارد از دست رئیس این سازمان شد، شرکت توسعه آریا 20مهام با مدیرعاملی رامین میرعبدالباقی، جوان ترین مدیر جهادی در سال 96 و دارنده مقام قهرمان صنعت درسال 97 بود. این شرکت با نام تجاری فورمیا محصولات غذایی ازجمله انواع روغن های خوراکی و انواع سس، کره بادام‌زمینی ، شکلات صبحانه ، عسل و محصولات دیگر غذایی را تولید و روانه بازار می‌کند.

برچسب‌ها