کد خبر 153482
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

به مناسبت روز پرستار انجام شد:

تجلیل از پرچمداران نظام سلامت در شرق تهران

تجلیل از پرچمداران نظام سلامت در شرق تهران

علی احمدی از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت زادروز حضرت زینب‌کبری(س) و روز پرستار در این منطقه خبر داد و گفت : طی مراسمی، پرستاران نمونه بیمارستان لواسانی تجلیل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه 13 حضرت زینب (س) را الگویی برای استقامت و آزادگی دانست که با پرستاری از ایتام و مجروحان کربلا درس صبر در تحمل سختی‌ها را به همگان اموختند.

وی ادامه داد: هیچ کلامی نمی‌تواند عمق تلاش‌های کادر پرتوان پرستاری را شرح دهد چرا که هر آنچه در این مسیر اتفاق می‌افتد حاصل عشق به خدمت و کوشش برای صحت بیمار است.

شهردار منطقه 13 بیان کرد: بخش‌های مختلف نظام سلامت همانند زنجیره‌ای به هم پیوسته برای ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب‌تر به جامعه تلاش می‌کنند و در این میان پرستاران از مهمترین حلقه‌های این زنجیره محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه همواره ملت ایران، قدردان زحمت پرستاران است گفت: پرستار یک شغل پردردسر، استرس زا و حساس دارند که روز‌های کرونایی این دو سال گذشته نشان داد علاوه بر همه خصوصیت‌های یاد شده گاهی باید از جان خود، از خانواده خود و از وابستگی‌هایی که همه مردم دارند بگذرند و ایثارگر باشند.

علی احمدی ادامه داد: مراسم تقدیر از پرستاران به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب (س) در بیمارستان شهید لواسانی با حضور جمالیان رئیس بیمارستان، سیامک اشعریون بازیگر سینما و تلویزیون و پرستاران و پرسنل این بیمارستاران توسط اداره سلامت همراه با اجرای برنامه‌های مفرح و شاد برگزار و از زحمات نه ماهه پرستاران این بیمارستان با اهدای لوح و گل تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها