کد خبر 152354
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

سردار فدوی: شهدا مصداق کامل ایمان به نصرت الهی هستند/ در برابر همه توطئه‌های دشمنان، پیروز شده ایم

سردار فدوی:  شهدا مصداق کامل ایمان به نصرت الهی هستند/ در برابر همه توطئه‌های دشمنان، پیروز شده ایم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در جشن بزرگ ولایت گفت: در همه توطئه‌هایی که در این 43 سال دشمنان علیه ما ایجاد کرده اند، ما پیروز شده ایم.

به گزارش خبرنگار حیات،  سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز شنبه 25 تیرماه در  جشن بزرگ ولایت در باشگاه فرهنگی و ورزشی ستارگان ایثار گفت: امید داریم که با معرفت دل‌های دلدادگان انقلاب امت اسلام پیروز باشد تا روز موعود فرا برسد و حجت خدا ظهور کند و شهد حکومت اسلامی و حلاوت و شیرینی در دل همه مردم دنیا بچشانیم و این وعده حتمی از جانب خدا است.


 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران همیشه پای کار این انقلاب هستند و 43 سال است که این عزیزان با وجود اقدامات دشمنان در صحنه حضور دارند و شاهد صدها پیروزی در انقلاب اسلامی هستیم زیرا وعده خدا است که حزب شیطان نمی‌تواند بر حزب خدا پیروز شود، چرا که در جدال همیشکی این دو جبهه، حزب خدا پیروز نهایی است، 


وی افزود: این جلسه و هزاران جلسه مثل این در کشور، برای بزرگداشت شهدا نشان می دهد که ما زنده و برقرار  هستیم. دشمن اعتراف می کند که در سال  44 از  انقلاب اسلامی  یک پیروزی به دست نیاورده و در عوض انقلاب اسلامی  صدها و هزاران پیروزی در مقابل استکبار دارد. کشورهایی که در جبهه انقلاب قرار گرفتند  پیام امام و انقلاب را شنیدند و به کار بستند  نیز پیروز شدند. در فلسطین، سوریه، یمن و هر جایی که خبیثان عالم خواستند بر کشورهای اسلامی سلطه پیدا کنند شکست خوردند  و انشالله این پیروزی های جبهه حق تداوم خواهد یافت.

وی تاکید کرد: برتری ما در مقابل جبهه باطل با وجود امکانات کم، توکل برخداوند و امید به وعده نصرت الهی است. وعده های پیروزی که در همه جبهه ها و عرصه ها برقرار است.

سردار فدوی گفت: اگر در اموری که با مشکل مواجه هستیم به خدا توکل کنیم خدا به وعده‌اش عمل خواهد کرد. وعده خدا حق است و تخلفی بر وعده خدا نیست تنها باید به شروط و تکالیفی که خدا گفته است عمل کنیم همانند کارهایی که شهدا و جانبازان ما انجام داده‌اند.

محمد حسنی
انتهای پیام

برچسب‌ها