کد خبر 148904
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

تجلیل نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرستاران :

پرستاران زینب گونه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستادند

پرستاران زینب گونه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستادند

حجت الاسلام و المسلمین شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س)، با صبر و مقاومت در این عرصه نبرد تاریخی برای حفظ سلامت مردم حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار حیات، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز یکشنبه 30 آذرماه در محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و تجلیل از مقام پرستار به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) در بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) با پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این بیمارستان دیدار و از آنها تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شکری در این مراسم با تبریک میلاد خجسته حضرت زینب (س) و روز پرستار با تجلیل از شهدای سلامت گفت: ایثار شهدای عرصه سلامت و خدمات پرستاران در امتداد رسالت حضرت (زینب سلام الله علیها) و تامین کننده ی امنیت و آرامش جامعه است، لذا پرستاران و کادر درمانی امروز چراغ راه جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امورایثارگران افزود: در شرایط کنونی پرستاری به عرصه ای از نبرد تاریخی انسان با بیماری و همه گیری به عنوان مانع رشد بشریت شده و مبارزه برای شناخت بیماری و درمان بیماران، محل ظهور یک جلوه مهم از جهاد، صبر و ایثار پرستاران در نظام سلامت کشور شده است. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با بیان اینکه بیمارستانها و مراکز درمانی کشور با همت پرستاران تبدیل به محل خدمت و عبادت مدافعات سلامت شده است، خطاب به آنان گفت: شما امنیت بخش زندگی توام با سلامت مردم هستید. با عشق به خدا و به کار خیر به کارتان ادامه دهید و امید است اجر این تلاش و جان فشانی را هم از مردم و مسوولین و هم از خداوند متعال بگیرید.

در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع سلامت، شهیدان«مصطفی خرمشاهی»، «کوروش نیک نیایی»، «علی فراهانی» و «عزیز شرف زاده اقدم» و جمعی از پرستاران و مدافعان عرصه سلامت بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با حضور حجت الاسلام و المسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران تجلیل و قدردانی شد.

در ادامه ای این مراسم عباس سلیمی، خادم‌القرآن و معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم حسنی(ع) به سخنرانی پرداخت و قاریان قرآن کریم آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کردند. 

برچسب‌ها