به گزارش پایگاه خبری حیات، نشست مشترک مسئولان بنیاد کرمانشاه با مسئولان بیمه دی به منظور بحث و بررسی پیرامون نحوه خدماتدهی بهتر بیمه دی به جامعه ایثارگری استان با حضور حجتالاسلاموالمسلمین هادی عسگری، مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سالن جلسات ساختمان ستاد استان برگزار شد.
در این نشست حجتالاسلام عسگری، به عملکرد بیمه دی کرمانشاه در خدماتدهی به جامعه ایثارگری اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما به خوبی بر این امر اتفاقنظر داریم که مهمترین اولویت کاری بنیاد، تکریم، تجلیل و کرامت جامعه ایثارگری و ارائه خدمت به بهترین نحو ممکن به این عزیزان است.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: ما باید در زمینهٔ خدماتدهی بیمه دی به ایثارگران یک بازنگری داشته و این مدل کاری را تغییر دهیم که آیا این خدمات باید همچنان به روال گذشته و روشهای سنتی عمل شود یا اینکه بر اساس برنامه دولت الکترونیک ادامه خدمات بیمهای را به دفاتر پیشخوان دولت محول کنیم.
وی با تأکید بر اطلاعرسانی به موقع در این زمینه به ایثارگران عزیز افزود: این امر نیاز به کار کارشناسی و دقیق داشته و همکاران حوزه بهداشت و درمان باید در این مورد پیش قدم شوند و برای کسب نتیجه لازم جوانب کار را به خوبی بررسی کنند.
گفتنی است، محمدکاظم کرمی، مدیر بیمه دی کرمانشاه در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از فعالیتهای بیمه دی به مسائل و مشکلات سختافزاری و نرمافزاری در ارائه خدماتدهی به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: با بررسیهایی که از سوی بیمه دی انجامگرفته است به خوبی میتوان گفت دفاتر پیشخوان دولت بهترین گزینه و راهکار در راستای خدماتدهی بهتر به ایثارگران عزیز محسوب میشوند.
حفظ کرامت ایثارگران از اولویتهای بنیاد شهید است

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه گفت: مهمترین اولویت کاری بنیاد، تکریم، تجلیل و کرامت جامعه ایثارگری و ارائه خدمت به بهترین نحو ممکن به این عزیزان است.