کد خبر 145201
۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

نکات قابل توجه ایثارگران متقاضی شرکت درهفتمین آزمون فراگیر استخدامی مدیرکل اشتغال و کارافرینی بنیاد

نکات قابل توجه ایثارگران متقاضی شرکت درهفتمین آزمون فراگیر استخدامی مدیرکل اشتغال و کارافرینی بنیاد

حیات: ایثارگرانی که در سامانه سجایا  وضعیت شغلی آنان شاغل ثبت شده نمی توانند از سهمیه ایثارگری استفاده کنند.

تمام دانشجویان غیرشاغل که قبلا از فرصت شغلی استفاده نکرده اند می توانند با سهمیه ایثارگری در ازمون شرکت کنند و نیازی به ثبت نام در لیست بیکاران سجایا را ندارند.دانشجویان ایثارگر متقاضی صرفاً  شغل_محل های مقطع پایین تر از مقطع دانشجویی خود را باید انتخاب کنند.
مشمولین سهمیه ٢٥ درصد استخدامی، جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهید، همسر و فرزندان جانبازان ٢٥ درصد و بالاتر، همسر و  فرزندان آزادگان یکسال اسارت و بالاتر و خواهر و برادر شهید می باشند و مشمولین سهمیه ٥ درصد استخدامی نیز رزمندگان با سابقه حداقل ٦ ماه جبهه، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر ٢٥ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت می باشند.    
ایثارگران متقاضی استفاده از سهمیه ٢٥ درصد، باید شغل محل های مربوط به این گروه را انتخاب کنند.
ایثارگران متقاضی سهمیه آزاد، بایستی شغل_محل های مربوط به سهمیه آزاد را انتخاب کنند. این گروه از ایثارگران می توانند از معافیت های سن و معدل بهره مند شوند.
ایثارگران پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آتش نشانی، می توانند در این آزمون شرکت کنند، البته ایشان چنانچه در مرحله دوم ازمون آتش نشانی پذیرفته شوند باید در همان شغل مشغول به کار شوند.
متقاضیان از جمله ایثارگران ملزم به رعایت شرط بومی گزینی نمی باشند و چنانچه در شغل محل های خارج از شهر یا استان خود شرکت کنند و پذیرفته شوند موظف به سپردن تعهد به انجام خدمت در دستگاه پذیرنده خواهند بود.
ایثارگران، مشمول معافیت های معدل و سن  اشاره شده در تبصره های ١ و ٢ بخش دوم و نیز بندهای ٥ و ٧ بخش چهارم دفترچه آزمون، می شوند.
در این ازمون ٤٧٠٥ نفر متعلق به سهمیه حداقل ٢٥ درصد ویژه ایثارگران است که  این تعداد جدا از سهمیه حداقل ٢٥ درصد ایثارگران از محل مجوزهای مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می باشد.

برچسب‌ها