کد خبر 144536
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

آزادگان؛ برگ زرین دفاع‌مقدس

آزادگان؛ برگ زرین دفاع‌مقدس

حیات:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از آزادگان به عنوان پرچم‌داران عزت و افتخار، صاحبان مقاومت و برگ زرینی از دفاع‌مقدس یاد کرد که هیچ‌گاه تلاش‌ها و صبوری‌های آنان قابل درک نیست.

به گزارش پایگاه خبری حیات به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده شنبه‌شب به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور در آیین گردهمایی آزادگان استان هرمزگان در شهرک فجر بندرعباس با بیان اینکه جوانان امروز فرهنگ دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند، خطاب به آزادگان اظهارکرد: دفاع مقدس فقط یک خاطره و حادثه نیست، بلکه یک بار فرهنگی و ارزشی به همراه دارد نگذارید خاطرات و ارزش‌ها در سینه‌هایتان دفن شود.

وی هم‌چنین از آزادگان خواست در محافل جوانان خاطرات خود را بازگو کنند و نگذارند در اندیشه و باورهای جوانان گسست فکر و اندیشه، باورها و ارزش‌ها ایجاد شود، زیرا این خاطرات با خود پیام، درس، تحلیل را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: آنچه بر ملت ایران در دوران اسارت بر شما گذشت را نگذارید فراموش شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ابراز کرد: جوانان و نسل‎های آینده باید خاطرات و رنج‌ها و دردهای شما در زندان‌های بعثی را بفهمند تا قدر این انقلاب اسلامی بدانند و با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل و فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی خطاب به رزمندگان و آزادگان افزود: خاطرات خودتان را دست‌کم نگیرد کسانی که زبان گویا ندارند خاطرات خود را برای اهل قلم بازگو کرده یا با ضبط صدای خودتان آن را در اختیار نویسندگان این حوزه قرار دهید تا مکتوب شود و نسل به نسل مردم با خاطرات آزادگان خود را بخوانند.

برچسب‌ها