کد خبر 142022
۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در 4 استان

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان و سمنان خبر داد.

به گزارش حیات، غلامرضا طائبی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین‌درصد ترکیبی در استان بوشهر گفت: این کمیسیون در تاریخ 17 بهمن با حضور 7 نفر از متخصصان، دبیر و 2 کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و 350 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین‌درصد ترکیبی خراسان رضوی نیز در روزهای 25 و 26 بهمن با حضور 7 نفر از متخصصان، دبیر و 2 نفر کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که در این مدت 418 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدا در استان خوزستان نیز گفت: این کمیسیون در روزهای 27 و 28 بهمن برگزار شد و ۴۸۲ پرونده مربوط به این عزیزان توسط تیم تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.
طائبی ادامه داد: کمیسیون پزشکی تعیین‌درصد ترکیبی استان خوزستان نیز در روزهای 25 و 26 بهمن با حضور 8 نفر از متخصصان، دبیر و 2 کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که 340 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین‌درصد ترکیبی استان سمنان گفت: این کمیسیون در تاریخ 2 اسفند با حضور 6 نفر از متخصصان، دبیر و 2 کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که 211 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند. همچنین روز جمعه 3 اسفند نیز تعداد ۳۰۰ پرونده حق پرستاری والدین شهدا در این استان مورد بررسی قرار گرفت./ایثار

برچسب‌ها