کد خبر 140975
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

تقدیر از فعالان شورای اقامه نماز بنیاد در استان‌های حائز امتیاز عالی

فعالان شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های حائز امتیاز عالی در برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تقدیر می‌شوند.

به گزارش حیات، بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به فعالیت‌های ترویجی و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال 1396 و استفاده مناسب از ظرفیت‌های نشریات و برگزاری همایش ملی نماز تعالی فردی و اجتماعی در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز شایسته تقدیر شد و به همین منظور اعضای فعال شورای اقامه نماز ستاد مرکز و بنیاد استان‌هایی که بیشترین تأثیر را در کسب این موفقیت با اجرای برنامه‌های تفاهم‌نامه اقامه نماز داشتند، تشویق و تقدیر می‌شوند.
لازم به ذکر است که عملکرد بنیاد در 3 حوزه مدیریتی تمهیدی، آموزشی و پژوهشی و تبلیغی ترویجی مطابق با تفاهم‌نامه اقامه نماز توسط هیئت داوران ستاد اقامه نماز کشور با حضور نماینده ویژه رییس جمهوری مورد بررسی قرارگرفته است.
استان‌های البرز، اردبیل، قزوین، کرمانشاه، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در ارزیابی هیئت داوران ستاد اقامه نماز کشور امتیاز 95 و بیشتر را کسب کرده‌اند و استان‌های گیلان، کرمان، مرکزی، آذربایجان شرقی، هرمزگان و قم نیز رشد امتیاز بالای 14 نمره نسبت به سال 95 داشته‌اند که این استان‌ها با اهدای تقدیرنامه و هدیه تشویق می‌شوند./ایثار

برچسب‌ها