کد خبر 138079
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

حمید استیلی: شهدا، پهلوانان و افتخارآفرینان اصلی این کشور هستند

حمید استیلی: شهدا، پهلوانان و افتخارآفرینان اصلی این کشور هستند

حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین حضورش در روستای استیلی و یادواره شهدای این روستا، شهدا را جزو پهلوانان و افتخارآفرینان اصلی کشور توصیف کرد.

نخستین یادواره شهدایروستای استیلی(اسطلو) با حضور حمید استیلی مدیر تیم ملی امید کشور و مسئولان لشکری و کشوری در روستای استیلی در شهرستان سراب برگزار شد که پخش کلیپ، مداحی رضا مختاری، سخنرانی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جزو برنامه های این یادواره شهدا بود.

مروت سیاحی رئیس شورای سیاست گذاری یادواره شهدای روستای استیلی در این مراسم، ضمن خیر مقدم به حاضرین مراسم گفت: یادواره شهدای روستای استیلی برای نخستین بار است که با حضور خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران در این روستا برگزار می شود و هدف عمده این یادواره شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد جامعه است.
وی ادامه داد: جوانان امروزی نیاز دارند که شهدا را بیشتر بشناسند تا عمل و سیرت آنان را الگوی خودشان قرار دهند و یقینا اگر شهدا نبودند، کشورمان امنیت فعلی را نداشت و دشمنان انقلاب اسلامی، سالها قبل ریشه اسلام را در کشور خشکانده بودند.

سیاحی تصریح کرد: روستای استیلی در شهرستان سراب، 8 شهید تقدیم اسلام و کشورمان کرده است و شهیدان محرم اخلاقی، حیدر حشمتی، فرض الله صمدزاده، محبوب شهبندی، خداوردی اصل محرمی، برجعلی فتحی، حسین علی قلی نژاد و قدرت محبوب نواز جزو شهدای روستای استیلی(اسطلو) هستند.
وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات روستای استیلی گفت: برخی از مسئولان شهرستان سراب، قول هایی به ما جهت حل مشکلاتروستای استیلی داده اند و امیدواریم که در این زمینه همکاری خوبی با ما داشته باشند./بسیج

برچسب‌ها