کد خبر 133990
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

دلجویی شرکت هواپیمایی تفتان از مسافران پرواز (زاهدان – تهران)

دلجویی شرکت هواپیمایی تفتان از مسافران پرواز (زاهدان – تهران)

قائم مقام شرکت هواپیمایی تفتان در خصوص مشکلات پیش آمده در پرواز (زاهدان – تهران) در 29 فروردین و جا ماندن عده ای از نمازگزاران از پرواز، دلیل این امر را انجام مانور هواپیمایی روز ارتش عنوان و از مسافران دلجویی کرد.

به گزارش حیات، خلبان «امیررضا بیضایی» روز جمعه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران در ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد تهران افزود: به دلیل اینکه فرودگاه مهرآباد برای مانور هوایی روز ارتش مهیا شده بود، پرواز (زاهدان_تهران) باید ساعت 7 در این فرودگاه به زمین می نشست و به همین خاطر لازم بود، پرواز ساعت 4:30 انجام شود.وی ادامه داد: همچنین از طرفی با توجه به این که ساعت انجام پرواز نزدیک به زمان اذان صبح بود برخی از مسافران برای انجام فریضه آماده شده بودند به همین جهت خلبان برای انجام پرواز در معذوریت زمانی اقدام به پرواز کرده بود و 25 نفر از مسافران از این پرواز جاماندند، بعد از این اتفاق مدیر عامل شرکت تفتان شخصا در فرودگاه حضور پیدا کرد و پیگیر این مساله شد.بیضایی اظهار کرد: مقرر کردیم مبلغ پرواز به مسافران پس داده شود و یک پرواز هم مهمان ما باشند. قائم مقام هواپیمایی تفتان در عین حال گفت: شب گذشته نیز شرکت هواپیمایی با دلجویی و اهدای بلیت پرواز به صورت رایگان مسافرین جامانده را از تهران به مقصد زاهدان فرستاد.