کد خبر 109826
۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

ساعات آغاز به کار ادارات در تهران به روال قبل بازگشت

با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، همه دستگاههای اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت وزیران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

به گزارش حیات؛ متن کامل بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به این شرح  است:با عنایت به استعلام های بعمل آمده از سوی دستگاه های اجرایی در خصوص ساعات کار ادارات شهر تهران موضوع بخشنامه شماره 1445 / 200 مورخ28 /1 / 1390 این معاونت، همچنین پیرو گزارش های مراجع قانونی ذیربط من جمله تاکید دیوان محاسبات کشور طی نامه شماره 60 /  40000مورخ3 / 2 / 1390  در مورد رعایت مفاد ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های آن به اطلاع می رساند، موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد.لذا همه دستگاه های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران با موضوع ساعات آغاز به کار ادارات و مشاغل در شهر تهران در سقف 44 ساعت درهفته تنظیم و اجرا نمایند.بدیهی است چنانچه در هر زمان شرایط بحران و اضطرار از سوی مراجع و مقامات ذیربط اعلام گردد موضوع جهت تغییر در ساعات اداری به دستگاه های اجرایی اعلام خواهد شد .