کد خبر 252120
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

عبدالله ویسی:

به استقلال مانند یک قهرمان نگاه می‌کنیم/ باید حداقل ۲ تیم خوزستانی را در لیگ نگه داریم

به استقلال مانند یک قهرمان نگاه می‌کنیم/ باید حداقل ۲ تیم خوزستانی را در لیگ نگه داریم

سرمربی فولاد خوزستان در مورد تقابل تیمش با استقلال در هفته بیست و هفتم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: لیگ برتر بسیار حساس، هیجانی و مانند دوی ماراتن شده است که چند متر آخرش خیلی حیاتی می‌شود. در پایین جدول با توجه به اینکه پنج تیم برای نیفتادن می‌جنگند، شرایط خیلی حساس‌تر است و بالای جدول هم به این دلیل که 2 تیم برای قهرمانی می‌جنگند، حساس است.

وی افزود: متاسفانه فولاد هم جزء پنج تیم است. مطمئن هستم فردا باید یک بازی بسیار شجاعانه، جوانمردانه و باهوش ارائه بدهیم تا حداقل امتیاز را در ورزشگاه آزادی از استقلال بگیریم و سپس به آینده امیدوار شویم. حریف تیم شسته و رفته‌ای است که شرایط خو را در طول فصل نشان داده. به این حریف قابل احترام مثل یک قهرمان نگاه می‌کنیم و تا لحظه آخر می‌جنگیم تا دست پر به اهواز بازگردیم.

سرمربی فولاد خوزستان درمورد شرایط نامناسب این تیم، گفت: متاسفانه هر 3 تیم خوزستانی چنین وضعیتی دارند. شاید اولین سالی است می‌بینیم 3 تیم این استان برای نیفتادن می‌جنگند. باید پس از بازی‌ها باید بزرگان فوتبال، مسئولان رده بالا و مدیران شرکت‌هایی این تیم‌ها زیرنظرشان قرار دارند، این موضوع را کالبدشکافی کنند. من هم مثل همه مردمی که فوتبال خوزستان را دوست دارند، متاثر  و متاسف هستم اما چاره‌ای جز جنگیدن نداریم تا دست‌کم 2 تیم را نگه داریم. اگر هر سه تیم بمانند که فبها.

ویسی درمورد غایبان تیمش مقابل استقلال، توضیح داد: جفرسون باهیا را به دلیل اخراج در بازی قبلی نداریم اما سایر بازیکنان در اختیارمان هستند.

وی در واکنش به اینکه او در هر 5 تیمی که برای نیفتادن می‌جنگند، سرمربیگری کرده و سال گذشته هم با یک معجزه صنعت نفت را در لیگ برتر نگه داشت، تصریح کرد: من در نساجی نبودم. در سایر تیم‌ها هم وقتی سرمربی شدم که از نیفتادن آنها جلوگیری کنم. متاسفانه در پیشانی ما نوشته‌اند که باید برای نیفتادن بجنگم. برخی تیم‌ها در ابتدای فصل به سرمربی می‌گویند می‌خواهیم برای نیفتادن بجنگیم. همین اتفاق هم می‌افتد. پیکان و صنعت نفت قبل از شروع فصل به من همین را گفتند و صد در صد اطمینان دارم به جز نساجی که در لیگ قهرمانان شرکت کرد، استقلال خوزستان هم به سیروس پورموسوی همین را گفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha