کد خبر 250371
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

مراسم تشییع و تدفین محمد رهام یزدی، سومین نوجوان بسکتبالیست قزوینی که بهمن ماه سال گذشته بر اثر سانحه تصادف به کما رفته بود، در صحن آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌ دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، با گذشت بیش از ۲ ماه از این حادثه دلخراش، هیچ مرجع و نهاد ورزشی در استان قزوین علت بروز این حادثه را به صورت شفاف بیان نکرده و هیچ عامل یا عاملینی نیز به عنوان مقصران بروز این فاجعه معرفی نشدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha