کد خبر 252736
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

بیداری کشورها نشات گرفته از رشادت های جوانان ایران است

بیداری کشورها نشات گرفته از رشادت های جوانان ایران است

رییس جمهور گفت: بیداری کشورهای مختلف نشات گرفته از رشادت های جوانان ایران اسلامی است و باید روحیه ایثاگری را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش گروه استانی حیات، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای خان طومان با بیان اینکه مازندران استان لاله خیز است و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم خوش درخشید، گفت: مسیر و اهداف شهیدان را باید ادامه دهیم و روحیه ایثارگری شهدا در آحاد جامعه باید نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه بیداری کشورهای مختلف نشأت گرفته از رشادت‌های جوانان ایران اسلامی است، افزود: مردم یمن که هفت سال تمام در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی کرده امروز کانون مبارزه با دشمنان شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه تاریخ، اقتدار و مظلومیت دفاع مقدس باید برای همیشه ماندگار باشد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان، کشور ما را از تمامی توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی در امان نگه می‌دارد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید از مازندران نشانه بیداری مردم این خطه از ایران اسلامی است، گفت: ریخته شدن خون شهدا بسیار مقدس و در راه خداست و این از خودگذشتگی‌ها و رشادت یک پیام واضح برای مردم و آیندگان دارد و این پیام چیزی نیست جز عدالت خواهی.

حجت الاسلام رئیسی پیشنهاد داد تا پارک موزه دفاع مقدس باید به یک مکان گردشگری تبدیل شود و گفت: در این بازدید باید پیام شهدا به مردم انعکاس داده شود.

در ابتدای این نشست خانواده‌های شهدا به بیان نظرات پرداختند. در این دیدار مادر شهید حسین مشتاقی از رئیس جمهور خواست تا به اوضاع معیشتی مردم بیشتر رسیدگی شود.

منبع مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha