کد خبر 165339
۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با حیات:

مبلغ وام ازدواج ایثارگران چه میزان است؟

مبلغ وام ازدواج ایثارگران چه میزان است؟

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از دو برابری شدن وام ازدواج فرزندان ایثارگر نسبت به دیگر متقاضیان دریافت این وام خبر داد.

میثم اروز مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات با اشاره به مبلغ وام ازدواج فرزندان ایثارگر اظهار کرد: مطابق قانون، میزان وام برای فرزندان ایثارگر در سال 1402، 2 برابر افراد دیگر است.

وی با بیان اینکه اگر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج صد و هشتاد میلیون تومان باشد، برای ایثارگران 2 برابر و حدود 360 میلیون تومان خواهد بود، گفت: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج زیر بیست و پنج سال و زوجه زیر 23 سال دویست و بیست میلیون تومان است که برای فرزندان ایثارگران این رقم 440 میلیون تومان محاسبه خواهد شد.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: برای دریافت وام نیاز به مراجعه بنیاد شهید نیست و افراد برای اخذ وام باید به سایت بانک مرکزی مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این وام مشمول چه دسته از افراد می‌شود، گفت: این وام به تمام فرزندان شهدا و جانبازان بنیاد شهید تعلق می‌گیرد و برای فرزند رزمندگان نیست.

برچسب‌ها