کد خبر 249735
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس چند دهه دیر انجام شد/ رقابت قهرمانی تا هفته آخر ادامه دارد

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس چند دهه دیر انجام شد/ رقابت قهرمانی تا هفته آخر ادامه دارد

پیشکسوت پرسپولیس درباره واگذاری سرخابی‌ها و رقابت بر سر قهرمانی صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: اتفاقی که چند دهه قبل باید رخ میداد بالاخره و پس از ۴۰ سال انتظار انجام شد و انفاق بزرگی است و به نظرم این حق و مطالبه هواداران بود که غیر دولتی اداره شوند و خیلی از مشکلاتی که در این چند دهه داشتند و می‌توانستند نداشته باشند از این به بعد به امید خدا وجود نخواهد داشت و امیدواریم از این پس سرخابی‌ها مانند باشگاه‌های بزرگ دنیا مدیریت شده و به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: دولتی بودن این دو باشگاه مشکلات زیادی به همراه داشت. از طرفی هر تیمی موفق تر عمل می‌کرد دولت متهم به جانبداری از آن تیم می‌شد و از طرفی از لحاظ قانونی هم این موضوع در آسیا مشکل‌ساز بود و باعث شد دو باشگاه در گرفتن مجوز حرفه‌ای به مشکل بخورند. خوشبختانه این مسایل از این به بعد دیگر وجود نخواهد داشت. 

ابراهیمی خاطر نشان کرد: سال‌ها بود این موضوع را فریاد می‌زدیم که دو تیم را واگذار کنید. اما بالاخره این امر محقق شد و باید آن را به فال نیک گرفت. نکته مهم اینجاست که این دو تیم از امروز بر چه اساس فعالیت خواهند کرد. فراموش نکنیم این دو تیم باید با فکر جدید که در آن درآمدزایی و استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود دیده شود، مدیریت شوند. فوتبال خصوصی نگاه متفاوتی نسبت به فوتبال دولتی دارد، اینکه مدیران جدید چگونه درآمدزایی خواهند کرد به تیم جدید مدیریتی مربوط می‌شود اما می‌توان از حق پخش، از فروش محصولات و هر مورد دیگری بهره برد تا این درآمدزایی محقق شود.

پیشکسوت در مورد لیگ و احتمال قهرمانی سرخابی‌ها تاکید کرد: بعد از مدت‌ها دوباره شاهد دو قطبی شدن لیگ هستیم و این روزها شاهد رقابت تنگاتنگ دو تیم در صدر جدول هستیم و به نظرم این جذابیت تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. در پرسپولیس آرامش حاکم است اما در استقلال شاهد اتفاقاتی هستیم که خوشایند نیست، این نقطه اصلی و تفاوت مهم دو تیم در راه قهرمانی است اما باید دید در هفته‌های آتی چه خواهد شد و کدام تیم می‌تواند از فرصت‌هایی که دارد،‌ بهتر نتیجه بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha