کد خبر 249706
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

حراج لوازم خانگی به دور سوم رسید + جزئیات و فهرست کالاها

حراج لوازم خانگی به دور سوم رسید + جزئیات و فهرست کالاها

حراج لوازم خانگی از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای دور سوم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ لوازم خانگی و سایر کالاهای سازمان اموال تملیکی از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت الکترونیک در سامانه ستاد ایران به حراج گذاشته می شود. این خبری است که حسن خالقی، مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با «حیات» اعلام کرد.

۲۵ حراج به صورت همزمان برگزار می شود

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج لوازم خانگی برای سومین بار در سال جاری برگزار می شود.

به گفته خالقی، از روز شنبه تا سه شنبه، ۲۵ حراج به صورت همزمان در ۹ استان کشور برگزار می شود.

حراج ۳۴۰ قلم کالا در ۹ استان

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد تعداد کالاهای به حراج گذاشته شده، گفت: در دور سوم حراج سازمان اموال تملیکی ۳۴۰ قلم کالا به حراج گذاشته شده است.

خالقی افزود: این حراج در ۹ استان برگزار می شود که عبارتند از: خوزستان، تهران، قم، فارس، کرمان، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و بوشهر.

ارزش یک میلیاردی لوازم خانگی عرضه شده

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد زمان برگزاری ۲۵ حراج گفت: این حراج از شنبه الی سه شنبه ۸ تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

خالقی ادامه داد: قیمت پایه کالاهای حراجی نزدیک به یک میلیارد تومان است.

متقاضیان لوازم خانگی به ستاد ایران مراجعه کنند

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد جزئیات این کالاها گفت: کالاهای لوازم خانگی، صوتی تصویری، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف، سرمایشی و گرمایشی و... در این دور از حراج عرضه شده است.

خالقی ادامه داد: متقاضیان شرکت در حراج لوازم خانگی می توانند برای شرکت در این حراج به سامانه ستاد ایران مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha