کد خبر 249472
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

نوشیدنی‌های قاچاق در گیلان با ارزش میلیاردی کشف شد

نوشیدنی‌های قاچاق در گیلان با ارزش میلیاردی کشف شد

فرمانده انتظامی گیلان از کشف انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار عزیزالله ملکی روز سه شنبه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد که در این راستا نیز، متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را سه میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال برآورد کردند، بیان کرد: آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور ضربه می‌زند و به همین دلیل برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha