کد خبر 249388
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

ماموریت غیر ممکن اوسمار به درویش؛

رونمایی از فهرست پرستاره خرید پرسپولیس

رونمایی از فهرست پرستاره خرید پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس فهرستی پر ستاره برای نقل و انتقالات تابستانی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که خودش را آماده رقابت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر می‌کند و با فاصله یک امتیازی نسبت به استقلال صدرنشین در تعقیب این تیم است تا بتواند جنگ قهرمانی را به سود خود به پایان ببرد، همزمان به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است تا شانس اول قهرمانی ر فصل بیست و چهارم باشد.

بعد از نتایج خوبی که اوسمار ویرا با سرخپوشان کسب کرد و تمایل باشگاه به ادامه همکاری با این سرمربی برزیلی، باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر او برای فصل آینده است و از چندی پیش عنوان شده بود که فهرست خرید اوسمار ستارگانی در دل خودش دارد که جذب آنها سخت و بعضاً می‌تواند غیر ممکن باشد.

در این شرایط اوسمار شب گذشته و روی آنتن زنده تلویزیون صحبت‌های جالبی مطرح کرد. سرمربی سرخپوشان در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha