کد خبر 249271
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

موتورسوار ۱۳ ساله موجب مرگ کودک ۶ ساله شد

موتورسوار ۱۳ ساله موجب مرگ کودک ۶ ساله شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک ۶ ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله ماموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

زارع خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیدا خوداری کرده و نظارت و احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha