کد خبر 249004
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی

برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از اعتراضات گسترده ای خبر دادند که در اراضی اشغالی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از الجزیره، با گذشت چند ماه از جنگ غزه و ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف جنگ و فرار شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست از شمال فلسطین اشغالی پس از ضربه‌های مقاومت اسلامی لبنان و پس از آشفتگی در اردوی صهیونیست‌ها به دنبال عملیات وعده صادق ایران، دودستگی و تظاهرات سراسر اراضی اشغالی را فرا گرفته است.

رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم از برگزاری تظاهرات گسترده در ۵۵ منطقه در اراضی اشغالی برای تعیین موعد برگزاری انتخابات خبر داد.

پیش از این تظاهرات، خانواده‌های اسیران صهیونیست خواستار برگزاری نشست فوری با نتانیاهو و اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای اطلاع از سرنوشت بستگان اسیر خود در نوار غزه شده بودند.

در ژانویه گذشته نیز تظاهر کنندگان جاده «ایلون» به سمت جنوب «تل آویو» را مسدود کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند که خونریزی در نوار غزه را متوقف کند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیست‌ها و بویژه خانواده‌های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسؤول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می‌دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha