کد خبر 248678
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

عصر امروز؛

اختتامیه کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم برگزار شد

 اختتامیه کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم برگزار شد

اختتامیه کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم، عصر امروز در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، اختتامیه کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم، عصر امروز در هتل پارسیان انقلاب با حضور سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری و نویسندگان نوقلم استان‌ها برگزار شد.

محمد کرم اللهی سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری در این همایش گفت: نویسندگانی چون شما در جاده و مسیر شهادت سیر می‌کنند و اگر شهادت هنر مردان خداست، هنرمند رهپوی این مسیر است و همانگونه که میدانید، شهادت وجوه متفاوتی دارد.

وی ادامه داد: قدم شما حکم هموارکنندگان راه شهید را دارد و در این مسیر قلم شما از مسیر اندیشه و خلاقیت شما، هموار کنندگان راه حق است و این جز انجام تکلیف نیست. ما هر مقدار در مسیرحق طلبی قرار بگیریم در مسیر شهادت هستیم. زیبایی کربلا متعلق به خاروخاشاک آن  کارزار ناعادلانه نیست بلکه حقیقتی ناب دارد. 

کرم اللهی افزود: در این کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم،خروجی بسیار خوب  بود، صاحبان اندیشه بودند و تفکر توحیدی هر زمان شکل بگیرد از دل آن آوینی ها و یخچالی‌ها بیرون می آید.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی در دو بخش «خاطره‌نگاری» و «داستان نویسی» از 27 تا 30 فروردین 1403 در تالار هتل انقلاب برقرار است.

سرفصل‌های کارگاه نویسندگان نوقلم توسط «مریم مطهری راد» و «هادی عبدالوهاب» در دو نوبت تدریس می‌شود.
نوقلمان از 5 استان از جمله «چهارمحال بختیاری»، «گلستان»، «بوشهر»، «کرمانشاه» و «قزوین» در این کارگاه آموزشی حضور دارند.

همچنین، هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از برپایی این کارگاه های آموزشی تربیت نسل جدیدی از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت، آموزش و توانمندسازی نوقلمان برای نگارش آثار جدید بر مبنای سوژه پردازی و کیفی سازی محتوا در ترسیم و تبیین ادبیات پایداری، ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha