کد خبر 248528
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

توخل:

این بازی رویارویی بوندسلیگا و لیگ برتر نیست

این بازی رویارویی بوندسلیگا و لیگ برتر نیست

سرمربی بایرن‌مونیخ ابراز امیدواری کرد تیمش با بهره‌گیری از صد درصد توانش به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ توماس توخل، سرمربی بایرن‌مونیخ در نشست خبری پیش از بازی مقابل آرسنال در بازی برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای تکرار موفقیت بازی رفت، به تمام فاکتورها نیاز داریم. اشتیاق و نظم تاکتیکی مشابه بازی قبل ضروری است. ما مصمم به کسب پیروزی هستیم و امیدواریم همان جو پرشور هواداران را در ورزشگاه شاهد باشیم.

او با اشاره به تجربه بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت: وقتی به تجربه ما در این رقابت نگاه می‌کنید، مشخصا کمی برتری داریم. اما برای تبدیل آن به یک مزیت کلیدی، به عملکردی در سطح بالا نیاز است. رسیدن به نیمه‌نهایی یک اتفاق عادی نیست. ما یک بازی داریم تا گام بعدی را در این رقابت فوق‌العاده برداریم. آماده‌ایم از صد درصد توانمان بهره بگیریم. اگر تجربه به ما حتی پنج درصد امتیاز اضافی بدهد، خوشحال خواهیم شد. این رقابت به‌شدت نزدیک خواهد بود.

سرمربی بایرن درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده با صعود به نیمه‌نهایی گفت: مطمئنا می‌خواهیم به بوندسلیگا برای کسب پنجمین سهمیه لیگ قهرمانان کمک کنیم. فرصت صعود داریم. کار بسیار سختی خواهد بود. لیگ برتر سخت‌ترین لیگ جهان است. می‌خواهیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان رقابت‌پذیر باشیم. فردا مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کنیم. باید خودمان را ثابت کنیم و مشتاق این تقابل هستیم. این بازی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر نیست، بایرن مقابل آرسنال است. ما هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا برنده شویم.

توخل درباره اینکه تیمش برای صعود به نیمه‌نهایی تحت فشار است، عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود قطعا باید صعود کنیم، به نظرم اشتباه است. این که ما باید مقابل آرسنال بازی کنیم را نادیده گرفته‌اید. یادتان رفته برابر چه تیم قدرتمندی بازی داریم. این بازی ۵۰-۵۰ است. می‌خواهیم پس از مدت‌ها دوباره به نیمه‌نهایی برسیم. مطمئناً یک قهرمانی در لیگ قهرمانان برای هر باشگاهی اتفاق بزرگ و شیرین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha