کد خبر 248517
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۲۹ فروردین، روز ارتش در اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ سیدحجت فتاحی، با بیان اینکه طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح مستقر در استان در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه (روز ارتش) در شهر اردبیل با توجه به مسیر محل برگزاری رژه اعمال خواهد شد، افزود: به‌همین مناسبت در تمامی مسیرهای منتهی به میدان ارتش در خیابان امام خمینی (ره) شهر اردبیل محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر رژه نیروهای مسلح در شهر اردبیل محدویت‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم و معابر پیرامونی تا اتمام مراسم اعمال خواهد کرد.

وی بیان کرد: بر همین اساس از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع می‌باشد و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اضافه کرد: از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین ، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع می‌باشد.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: شهروندانی که خودرو آنها از طریق جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده شود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودرو خود اطلاع یابند.

وی گفت: پلیس به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر، اقدامات ویژه‌ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به‌سر می‌برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

وی از شهروندان استان خواست تا ضمن همکاری با خادمان خود در راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار به‌عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ با صدور پیامی ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند و به همین مناسبت هر سال برای بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌ دلاورمردان نیروی زمینی ارتش، رژه نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور از جمله استان اردبیل برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha