کد خبر 248435
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

عضو شورای شهر تهران:

شهردار باید نسبت به تذکرها پاسخگو باشد + فیلم

شهردار باید نسبت به تذکرها پاسخگو باشد + فیلم

عضو شورای شهر تهران خواستار پاسخگویی زاکانی به تذکر نمایندگان شورا شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران در صحن علنی این شورا اظهار کرد: آقای زاکانی شهردار منتخب این شوراست، این شورا به ایشان رای داده و مطابق قانون، ایشان باید به سوالات و مسائل این شورا پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: من برای چندمین بار از آقای چمران به‌عنوان ریاست شورا که وظیفه صیانت از جایگاه شورا را هم دارد درخواست می‌کنم به تذکراتی که اعضای شورا و و خصوصاً منتقدین مطرح می‌کنند، توجه شود.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: خواسته یا ناخواسته امروز شورا به دو بخش منتقدین و مدافعان آقای زاکانی تقسیم شده است. ما نمی‌توانیم منکر این موضوع شویم. بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا به آقای زاکانی بابت موضوعات مختلف تذکر دادند ولی اتفاقی رخ نداد. البته شهروندان تهرانی این موضوع را قضاوت می‌کنند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: بحث دوم من در مورد توجیه اقتصادی و فنی خرید خودروهای منتخب تاکسی است. جناب آقای زاکانی، شهردار تهران، با عنایت به بند 30 ماده 80 قانون شوراها و با توجه نگرانی‌های مطرح شده در خصوص خودروهای انتخاب شده، شهرداری به دنبال ورود خودروهای برقی به تاکسیرانی است.

اقراریانهمچنین گفت: در این میان چند دغدغه وجود دارد، یکی از آنها طول عمر این خودروهاست که با توجه به این موضوع توجیه اقتصادی دارند یا نه؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha