کد خبر 248420
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

دومین «نه» گل‌محمدی به بازگشت؛ یحیی منتظر سپاهان است؟

دومین «نه» گل‌محمدی به بازگشت؛ یحیی منتظر سپاهان است؟

سرمربی سابق پرسپولیس به دومین پیشنهاد کاری برای بازگشت به مربیگری جواب منفی داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس که در تعطیلات نیم فصل از این تیم جدا شد و جای خود را به اوسمار ویرا داد، در ماه‌های اخیر به واسطه بدون تیم ماندنش به عنوان گزینه نیمکت تیم‌های مختلف مطرح شده است و صحبت از مذاکراتی برای بازگشتش به عرصه مربیگری در رسانه‌ها به گوش رسیده است ولی تا این لحظه او به هیچ پیشنهادی جواب مثبت نداده است.

اولین مذاکرات جدی یحیی گل‌محمدی مربوط به حضورش روی نیمکت تیم امید بود که میان او و فدراسیون فوتبال شکل گرفت ولی بعد از چندی برخلاف اینکه گفته شده بود مذاکرات اولیه مثبت بوده است، این همکاری صورت نگرفت و گل‌محمدی ترجیح داد جانشین غلامرضا عنایتی در این مجموعه نشود و عطای کار در تیم امید را به لقایش بخشید.

بعد از آن در 1-2 روز اخیر صحبت‌های جدی از علاقه تراکتور به حضور دوباره او روی نیمکت این تیم عنوان شد ولی حالا خبر رسیده یحیی به پیشنهاد تراکتوری‌ها هم جواب منفی داده است. تیمی که سابقه حضور در آن را دارد و حالا با جدایی خمز بستر مناسبی برای فعالیت یحیی بود ولی مذاکرات در همان مراحل اولیه به بن بست خورد و به نتیجه نرسید.

با توجه به رد این دو پیشنهاد خوب از سوی گل‌محمدی برای بازگشت به مربیگری یک فرضیه ذهنی تقویت می‌شود و آن هم داشتن پیشنهاد چشم‌گیرتری است که شاید یحیی منتظر به نتیجه رسیدن آن است و اگر این فرضیه درست باشد ذهن‌ها به سمت مذاکرات تایید نشده یحیی با سپاهان می‌رود. سپاهانی که این روزها با مورایس پرتغالی در بحران است و صدای اعتراض به عملکرد او از روی سکوها به گوش می‌رسد. شاید اگر وضعیت مدیریت سپاهان روشن بود الان تکلیف همکاری با گل‌محمدی هم مشخص شده بود ولی بعد از استعفای ساکت و سکوت هیات مدیره در قبال استعفای نیکفر، این موضوع فعلاً بدون نتیجه باقی مانده و احتمالاً تا پایان فصل هم به نتیجه نرسد.

گل‌محمدی روزهای خوبی در اصفهان و در ذوب آهن داشته و شرایط سپاهان را هم برای بازگشت به عرصه مربیگری مناسب می‌داند چرا که این باشگاه هم از لحاظ بازیکن و هم از لحاظ زیرساخت‌ها و شرایط مالی پتانسیل خوبی دارد و یحیی می‌تواند خود را در این تیم بیشتر از سایر باشگاه‌ها به موفقیت نزدیک بداند.

باید دید واقعاً دلیل دور ماندن یحیی از مربیگری و پاسخ منفی به دو پیشنهاد مناسب، انتظار تعیین تکلیفش با سپاهان است یا او تفکرات دیگری در سر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha