کد خبر 248389
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

صعود وفایی به یک‌شانزدهم اسنوکر قهرمانی جهان

صعود وفایی به یک‌شانزدهم اسنوکر قهرمانی جهان

نماینده اسنوکر ایران با شکست حریف هنگ‌کنگی، در یک قدمی صعود به یک هشتم و جدول اصلی این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مسابقات قهرمانی جهان تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد. رقابت‌های انتخابی این مسابقات از ۲۰ فروردین آغاز شده است و تا ۲۹ همین ماه جریان دارد که آن‌ هم در شفیلد انگلستان در حال برگزاری و حضور در آن برای بازیکنان بزرگ این رشته بسیار مهم است.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند. سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی آغاز کرد. بخش اول این رقابت با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت امروز در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

حریف وفایی، مارکوفو از کشور هنگ‌کنگ بود که در جایگاه جهانی ۸۳ جهانی قرار داشت. وفایی مدتی پیش موفق شد بار دیگر رونی سالیوان، اسطوره اسنوکر جهان را شکست دهد و آمادگی بسیاری برای کسب عنوان و خلق شگفتی در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha