کد خبر 248341
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

عباسی در گفتگو با «حیات»؛

حملات اخیر به مواضع صهیونیست‌ها نمونه‌ای از قدرت نظامی ایران بود/ باید در حوزه اقتصادی هم تهاجمی عمل کنیم

حملات اخیر به مواضع صهیونیست‌ها نمونه‌ای از قدرت نظامی ایران بود/ باید در حوزه اقتصادی هم تهاجمی عمل کنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در حوزه نظامی محاسبات اقتصادی صهیونیست‌ها را نیز به‌هم می‌زند و ما حتما پس از این حمله باید در حوزه اقتصادی هم مهاجم باشیم.

فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با حملات تلافی‌جویانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان به سرزمین‌های اشغالی گفت: متاسفانه مدت‌ها بود که تبلیغات دشمنان کشور مبنی بر اینکه ایران توانایی پاسخ به حملات صهیونیست‌ها را ندارد، در حال اثرگذاری بود. اما خوشبختانه ما خویشتن‌داری به خرج دادیم و با برنامه‌ریزی و پرهیز از کار شتابزده، توانستیم از امکانات خود به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به گستردگی قدرت نظامی ایران که برمبنای علم و فن‌آوری در کشور ایجاد شده، افزود: عملیات اخیر صرفا ضربه اول و نمونه‌ای از توانمندی ما بود، چراکه قدرت ما خیلی بیشتر از این‌هاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با انجام این معادلات معادلات منطقه تغییر کرده و ما با این حمله توانستیم این تغییر را به رخ جهانیان بکشیم. همچنین انجام این عملیات باعث تقویت هویت ملی و وحدت ایرانیان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ حق و باطل هیچ‌وقت تمامی ندارد، خاطرنشان کرد: ما باید در جهت تقویت خودما در همه جوانب و به خصوص در حوزه‌های اقتصادی هم عمل کنیم. ما تاکنون در حوزه‌های اقتصادی تدافعی عمل کرده‌ایم و الان باید تهاجمی عمل کنیم؛ این بدان معناست که اگر قرار است که اقتصاد ما از تحولات منطقه با مواردی همچون تحریم‌های بین‌المللی مورد آسیب قرار بگیرد، دیگران هم نباید از این آسیب‌ها مصون بمانند.

عباسی در پایان تاکید بر اینکه این قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در حوزه نظامی محاسبات اقتصادی صهیونیست‌ها را نیز به‌هم می‌زند، گفت: حتما پس از این حمله ما باید در حوزه اقتصادی هم مهاجم باشیم و هرکسی که با رژیم صهیونیستی همکاری کند می‌بایست مورد برخورد جدی جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha