کد خبر 248299
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

اعترافات جنجالی سارقین مسلح اتوبان صدر پس از دستگیری + فیلم

اعترافات جنجالی سارقین مسلح اتوبان صدر پس از دستگیری + فیلم

پس از دستگیری سارقین مسلح اتوبان صدر، آنها حالا دست به اعترافات جالبی زدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، پس از انتشار فیلمی از دزدی مسلحانه از اتومبیل‌ها در اتوبان صدر تهران، پلیس پس از ساعاتی متهمان را دستگیر کرد.

این سارقین پس از دستگیری، امروز ۲۷ فروردین برای بازسازی صحنه جرم به محل وقوع حادثه آورده شدند، یکی از این متهمین که ۱۸ سال داشت به حیات، گفت: پشیمانم و به دلیل اینکه فکر می‌کردم پول سرقت موبایل خوب است، دست به این کار زدم.

همچنین سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ با تشکر از شهروندی که صحنه زورگیری با استفاده از سلاح سرد در اتوبان صدر را جسورانه ثبت کرد، گفت: همکاران ما در پلیس پایتخت بعد از انتشار این فیلم در کمتر از ۲۴ ساعت هویت سارقان را شناسایی کردند.

وی افزود: متهمان به دلیل ترس از این انتشار به خارج از تهران رفته و مخفی شدند اما تجربه و تخصص پلیس بر آنها چیره شد و سارقان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدیان با بیان اینکه در مقایسه با جمعیت ۱۰ میلیونی تهران، این جرایم زیاد نیست، گفت: با دیدن این فیلم ها و چهار کلیپ در اتوبان ها نباید نگران باشیم، مردم اطمینان داشته باشند که پلیس مقتدر است و با این افراد برخورد جدی می کند.

سردار محمدیان با توصیه به شهروندان و رانندگان درمورد قفل کردن درب خودرو در اینگونه موارد، گفت: دادستان تهران درخصوص زورگیری و سرقت اتوبان صدر به خوبی و با اقتدار ورود کرد.

وی درخصوص شنیده شدن صدای شلیک گلوله در فیلم منتشر شده از صحنه سرقت افزود: صدای شلیک مربوط به تیراندازی ماموری بود که در صحنه حضور داشته است.

همچنین سردار علی ولی پور گودرزی درخصوص این سرقت به خبرنگار حیات گفت: هفته گذشته اتفاقی افتاد که مردم را آزرده کرد و با اشراف خوب در کمتر از یک روز این افراد شناسایی شدند.

وی گفت: این افراد به شمال کشور گریخته بودند که دستگیر شدند و با همکاری خوبی که با دستگاه قضا داریم قرار شد اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته شود و تخفیفی به این افراد سابقه دار داده نشود.

انتهای پیام/

فیلمبردار: مبینا زرندی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha