کد خبر 248278
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

مسافرانی که پروازشان باطل شده بخوانند/ آمادگی فرودگاه امام برای صدور مجوز پروازهای جایگزین

مسافرانی که پروازشان باطل شده بخوانند/ آمادگی فرودگاه امام برای صدور مجوز پروازهای جایگزین

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: شهر فرودگاهی امام خمینی آمادگی کامل دارد تا ایرلاین هایی که درخواست برقراری پرواز جایگزین دارند مجوز لازم را دریافت کنند.

سعید چلندری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفتگو با حیات گفت: پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت ۶ صبح امروز با پرواز قشم ایر آغاز شد و پروازها به حالت عادی برگشت.

وی افزود: شهر فرودگاهی امام خمینی این آمادگی را دارد که هر ایرلاینی درخواست پرواز جایگزین دارد برای او مجوز صادر شود و منتظریم که ایرلاین ها درخواست شان را به ما بدهند.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه مسافران هوایی چگونه می توانند بلیت همان پروازهای سابق خود را دریافت کنند؟ گفت: در روش نخست، مردم می توانند به همان جایی که بلیت خریده بودند، مراجعه کنند و درخواست بلیت جایگزین کنند.

چلندری ادامه داد: همچنین مسافران می توانند مبلغ بلیت لغوشده خود را از ایرلاین مربوطه دریافت و از ایرلاین دیگری بلیت هواپیما را خریداری کنند.

وی در مورد اینکه زمان عودت پول مسافران گفت: این موضوع تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری است؛ ولی سازمان هواپیمایی کشوری بازه زمانی مشخصی برای عودت وجه بلیت هواپیما دارد که ایرلاین ها موظف اند پول را سریع به مسافران برگردانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha