کد خبر 247257
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

طلاهای زن مصدوم را پلیس بازگرداند

طلاهای زن مصدوم را پلیس بازگرداند

مأموران وظیفه‌شناس پاسگاه انتظامی خیرآباد با پیگیری‌های بی‌وقفه خود، طلاهای یک زن را که در صحنه واژگونی خودرو گم شده بود پیدا کردند و به مالکش رساندند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ جواد خواجه‌پور، فرمانده انتظامی سیرجان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی خیرآباد پس از اعلام واژگونی شبانه یک دستگاه خودروی سمند در محور«سیرجان-شیراز» به محل سانحه اعزام شدند و خانمی را که راننده خودرو بوده و مصدوم و بیهوش شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کردند. مأموران ضمن مراقبت از خودرو و جمع‌آوری وسایل پرتاب‌شده در اطراف، یک جعبه حاوی چند میلیارد طلا را نیز در فاصله نسبتاً زیادی از خودرو پیدا کردند و پس از گذشت ۲ روز و به هوش آمدن این خانم که ساکن شیراز بود، جعبه طلاهای چند میلیاردی را به او تحویل دادند. در ادامه  مشخص شد، این طلاها  تمام سرمایه زندگی زن جوان بوده که با خود حمل می کرده است.

وی در ادامه گفت: کارکنان انتظامی که گشتزنی و نگهبانی‌های شبانه‌روزی از مأموریت‌های مهم آنان است، خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌دانند و باعث افتخار است که در سایه صحت عمل و امانتداری کارکنان پلیس از ایراد خسارت مالی و ایجاد مشکل برای این هموطن جلوگیری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha