کد خبر 238833
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

کلاهبرداری ۲۲ میلیارد ریالی به بهانه فروش سوالات آزمون سراسری

کلاهبرداری ۲۲ میلیارد ریالی به بهانه فروش سوالات آزمون سراسری

رئیس پلیس فتا(فضای تولید و تبادل اطلاعات ) کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که با ادعای فروش سوالات آزمون سراسری به داوطلبان بیش از ۲۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ سید مهدی عمران فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: در چند ماه اخیر فردی به پلیس فتای استان شکایتی مبنی بر پرداخت پول در یکی از پیام رسان‌ها برای خرید سوالات کنکور کرده بود، این فرد مدعی است که نه تنها سوالی دریافت نکرد بلکه نتواست برای استرداد پول خود ردی از فروشنده پیدا کند.

وی افزود: پس از این شکایت و بعد از انجام مراحل قضایی، تعقیب متهم در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا(فضای تولید و تبادل اطلاعات ) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس فتا بعد از اقدامات پلیسی لازم، فرد مورد نظر را در یکی از استان‌های شمال غربی شناسایی کرد.

سرهنگ عمران فر اضافه کرد: متهم هنگام خرید طلا به همراه همدسش که مادرش بود دستگیر شده و به استان انتقال یافتند.

وی با اشاره به انجام مراحل کلاهبرداری، ادامه داد: متهم با قرار دادن هر بار یک شماره کارت اقدام به اخذ پول می‌کرد و مادر وی نیز پول‌های جمع آوری شده را برای خرید طلا، خانه و ارز دیجیتال هزینه می‌کرد.

رئیس پلیس فتا(فضای تولید و تبادل اطلاعات ) کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه پیامک و فروش سوالات کنکور آن را به منزله کلاهبرداری بدانند و از پرداخت هر گونه وجه پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha