کد خبر 235513
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

مقابل فلسطین نیازی نیست خودمان را به آب و آتش بزنیم

مقابل فلسطین نیازی نیست خودمان را به آب و آتش بزنیم

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد ملی‌پوشان باید علاوه بر بردن فلسطین به فکر حفظ آمادگی خود در ادامه مسابقات هم باشند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز ایران مقابل فلسطین اظهار داشت: این بازی نمی‌تواند تیم ملی ما را به دردسر بیاندازد. درست است که هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت ولی به هر حال فلسطین یک کشوری است که درگیر جنگ و مسائل داخلی است و ضمن اینکه آنها در فوتبال آسیا هیچ موقع حرفی برای گفتن نداشتند. این یک بازی تمرینی برای ما محسوب می‌شود و شاید حتی قلعه‌نویی به برخی بازیکنانش در این بازی استراحت بدهد و کامل آنها را به میدان نفرستد. من بعید می‌دانم اگر درگیر اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی نشویم خطری در این بازی ما را تهدید کند. نه تنها فلسطین بلکه هر سه تیم گروه دردسری برای ما نخواهند داشت و از الان باید به فکر مراحل بالاتر باشیم.

وی افزود: در این گروه شاید فقط کمی امارات بتواند ما را اذیت کند که آنهم باز من می‌گویم نمی‌تواند از ما امتیاز بگیرد. در شرایط عادی ما باید با 9 امتیاز کامل از این گروه بالا برویم. من از میزان آمادگی بازیکنان اطلاع ندارم خصوصاً نفراتی مثل سردار آزمون که در دیدارهای تدارکاتی اخیر هم نبودند یا یکی مثل بیرانوند که مصدوم شده بود ولی به هر حال ما انقدر بازیکن در اختیار داریم که نباید حداقل در این دوره مقابل حریفان به مشکل بخوریم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: با توجه به تفکرات امیر قلعه‌نویی به نظرم یک آرایش هجومی در این بازی به کار خواهیم گرفت ولی خب از طرفی باید معرفت هم گذاشت و حتی اگر شرایط این را داشتیم که با تعداد گل‌های بالا این بازی را ببریم کمی مراعات حریف را بکنیم. زمانی که خودم مربی بودم هم یک جاهایی وقتی برد تیم قطعی می‌شد و تیم حریف در شرایط خوبی نبود کاری نمی‌کردیم که آنها سرخورده شوند. به هر جهت مهم سه امتیاز این بازی است و با توجه به مدل مسابقات در این دوره گل‌ شماری هم فکر می‌کنم در درجه اول اهمیت ندارد. از یک سمت دیگر باید انرژی تیم‌مان را هم ذخیره کنیم تا در بازی‌های بعدی تیمی آماده داشته باشیم و نیازی نیست خودمان را به آب و آتش بزنیم. بازی‌ها فشرده است و یک ماه بازیکنان در اردو هستند و به مرور زمان دچار فرسایش می‌شوند. همه این ها دلایلی است که به نظرم نباید زیاد در این بازی خودمان را به تکاپو بیاندازیم.

ابراهیمی در مورد پیش بینی از نتیجه این دیدار عنوان کرد: به نظرم با دو یا سه گل اختلاف فلسطین را شکست دهیم نتیجه خوبی خواهد بود. مشابه این نتیجه را در بازی مقابل هنگ کنگ هم کسب کنیم اتفاق خوبی است و مقابل امارات کمی باید با برنامه‌تر و جدی‌تر وارد زمین شویم تا بتوانیم با سه برد خوب به مرحله حذفی برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha